سری جدید عکس های عاشقانه تنهایی با متن تنهایی
پایگاه تفریحی گوگولی94

مجموعه از جملات عاشقانه تنهایی با عکس های تنهایی

بی تو ترک برداشته ام؛ و به هر بهانه ای، دلم می شکند، گاهی گم می شوم پشت پنجره ها، و سکوتم را بغض می کنم؛ تا نشنوند صدای شکستنم را....... 
 
بقیه جمله ها و عکس ها :
 
 
يه جوري بعد تو تنها شدم كه به هر آينده اي بي اعتمادم بدون تو فقط ديروزمو نه تمام عمرمو از دست دادم كنارم هر كسي غير از تو باشه فقط هم صحبت ديوونگيمه تو تا وقتي تو قلبِ من نٓميري چه فرقي داره كي تو زندگيمه 
 
 از من رمیده‌ای و من ساده دل هنوز بی مهری و جفای تو باور نمےڪنم دل را چنان به مهر تو بستم ڪہ بعد از این دیگر هوای دلبر دیگر نمےڪنم .  فروغ فرخزاد  . . .
 
دلم هوس یک دوست قدیمی کرده یک رفیق شش دانگ یک آرام دل کسی که امتحانش را در رفاقت پس داده ودیگر محک زدن وزیرو رو کردنی در کار نباشد رفیقی که من نگویم و او بشنود بخندم وحجم بغض را در خنده ام ببیند رفیقی که بگویمش برو امـــــــا 
 
زن گـاهـی سـعــی مـی کـنـد ،مـردانـه بـازی کـنـد !!!مـردانه کـار کـنـد .مـردانـه قـدم بـردارد مـردانـه فـکـر کـنـد مـردانـه قـول دهــد امـا هـر کـاری هـم کـه بـکـنـد زن اســت !!احـسـاس دارد لـطـیف اسـت یـک جـا عـقـب مـی نـشـیـنـد و مـحـبـت تـو را میخواهد
 
نمــــــــــیگم عشقـ معنـــــایے ندارہ من از وابّــــــــــسٺہ بودن ترسـ دارمـ یا اوݧ تنہــــــــــام بزاره بۍ بهونہ یــــــــــا من اونــــــــــو ی روز تنهاشـ بزارمـ نمیگــــــــــم عشــــــــــق آرامش نداره توے مرداب هم آرامشے هس ڪہ تردیدش عذابم میده هرروز یہ راهہ ڪہ یہ روز میشہ یہ بڹ بسٺ نمیــــــــــخوام تو توّهــــــــــم جوݧ بگیره یہ احساسے ڪہ شیرینــــــــــو قشنگہ اونے ڪہ حاضره براٺ بمیره هموݧ آدم ی روز مثل ی سنگہ...
 
در وجـــود هــــر مــــرد، پسربچه‌ ی چهارساله‌ ی ببین ... که از تو فقط مهربانی و توجه می‌خواهد، در آغوشش گیر، نوازشش کن... خیالش را راحت کن که هستی، جایی نمی‌روی، طوری رفتار کن که اطمینان حاصل کند !!! مردهای دیگر برایت مهم نیستند، وقتی با نگرانی مسیر نگاهت را دنبال می‌کند برگرد و به لبخندی مهمانش کن و بگو، به زبان بیاور: من فقط تو را می‌بینم ! در این میان مردی متولد خواهد شد ... . .

قابل توجه کاربران گرامی: هرگونه کپی برداری از مطالب و موضوع های قرار گرفته شده توسط پایگاه تفریحی گوگولی 94، و انتشار آن به نام خود و یا ذکر منبع شرعا حرام بوده و عرفا پیگیری خواهد شد. کاربران عزیز! ارائه مطالب جز درد و زمان هزینه نیز دارد خواهشا کپی رایت را رعایت کنید

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: